Критерії оцінювання результатів навчання учнів 5-6
класів у мистецькій освітній галузі
Група результатів навчання |
Рівень досягнення результатів навчання |
|||
Початковий рівень 1-3 бали |
Середній рівень 4-6 балів |
Достатній рівень 7-9 балів |
Високий рівень 10-12 балів |
|
Пізнає та аналізує твори мистецтва |
розрізняє види мистецтва, але не визначає виражальні засоби різних видів
мистецтва |
розрізняє види мистецтва і називає окремі виражальні засоби різних видів
мистецтва |
розрізняє види мистецтва, характеризує основні виражальні засоби різних
видів мистецтва |
розрізняє види мистецтва, інтерпретує виражальні засоби при аналізі
творів мистецтва |
бере участь в обговоренні творів мистецтва, не пояснює свою позицію, не застосовує термінологію |
бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, але не пояснює свою
позицію, не застосовує термінологію |
бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, пояснює свою позицію,
частково застосовує мистецьку термінологію |
бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, пояснює свою позицію,
застосовує мистецьку термінологію |
|
Здійснює мистецьку діяльність |
демонструє практичні вміння у мистецькій діяльності ( за допогою вчителя) |
демонструє практичні уміння у мистецькій діяльності (переважно за
допомогою вчителя) |
демонструє вміння у самостійній мистецькій діяльності |
демонструє вміння у самостійній мистецькій діяльності, виявляє
ініціативність, оригінальність |
використовує цифрове середовище лише в окремих ситуаціях |
ситуативно використовує цифрове середовище, потребує допомоги
вчителя |
регулярно використовує цифрове середовище, але потребує допомоги
вчителя |
самостійно використовує цифрове середовище |
|
бере участь у колективній мистецькій діяльності лише в окремих
ситуаціях |
бере участь у колективній мистецькій діяльності |
бере активну участь у колективній мистецькій діяльності |
бере активну участь у колективній мистецькій діяльності, виявляє
ініціативу |
|
Виявляє емоційне ставлення |
виявляє емоційне ставлення лише в окремих ситуаціях |
виявляє емоційне ставлення, але не може схарактеризувати емоції |
виявляє емоційне ставлення, пояснює емоції |
виявляє емоційне ставлення, пояснює і аргументує його |
Візитні карти відомі з
найдавніших часів і побудували задовго до винайдення друкованого письма.
Походять з Далекого Сходу – там їх виписували від руки тушшю на шовку або на
якісному рисовому папері. З часом візитні картки стали популярними у багатьох
інших країнах, проте використовувалися лише поважними особами: дипломатами,
урядовцями. Ціннішими вважалися картки, що були виготовлені від руки.
Сьогодні візитні карти
увійшли в ділове життя як невід’ємний атрибут людського спілкування. Візитна картка стає багатофункціональною: нею
можна привітати зі святом, передати подяку, надіслати у відповідь,
познайомитися. З нею надсилають сувеніри, квіти тощо.
Візитна картка
друкується на тонкому картоні. Зазвичай її розмір 5*9 см, проте в особливих
випадках може бути і більшим.
28.05.2020 (5-А)
Підсумковий урок
Завдання на літо
Катерина Білокур
https://www.youtube.com/watch?v=bS008xyq1Tg
22.05.2020 (5-Б)
21.05.2020 (5-А)
Перевір себе
15.05.2020 (5-Б)
14.05.2020 (5-А)
Повернення на землю
Презентація
https://drive.google.com/file/d/1UyAJ2Bc8QcfmsDDxttQscWXVbyEHTDjp/view?usp=sharing
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/10mugfK3BR0OuZfF0CjcCx3vG8QO_WlGX
08.05.2020 (5-Б)
07.05.2020 (5-А)
Кіно про космічну подорож
30.04.2020 (5-А)
Фінальна святкова вистава
Театр
Історія декорацій театру ім. М. Старицького
23.04.2020 (5-А)
24.04.2020 (5-Б)
День цирку на фестивалі.
https://drive.google.com/open?id=1RHy9BIPQ8oanEUdBjZfMjVieUO3R8GPB
https://drive.google.com/file/d/0B6pfX3jlLOZid3FIOXFybXVqdmc/view
16.04.2020 (5-А)
Симфонія кольорів всесвіту
Абстракція
09.04.2020 (5-А)
10.04.2020 (5-Б)
Ілюстрація до зоряного літопису
02.04.2020 (5-А)
03.04.2020 (5-Б)
Споруди мегаполісу
Найдовші мости
27.03.2020 (5-Б)
Архітектура космічного міста
19.03.2020 (5-А)
20.03.2020 (5-Б)
Декоративне панно
"Планета Земля"
Панно́ (фр. panneau, від лат. pannus — шматок тканини) — частина поверхні стіни, стелі, дверей, обмежена рамкою і заповнена живописом, мозаїкою або скульптурним рельєфом.
Панно — це твір декоративного мистецтва, призначений для оформлення частини стіни в інтер’єрі (або на фасаді будівлі). З його допомогою можна візуально розмежувати зони приміщення або просто оригінально його прикрасити.
Існує безліч видів декоративного панно - це різьблені дерев'яні панно, панно з синтетичних матеріалів оброблених різними техніками, зі шкіри, тканини, в'язані панно, розписані по склу та ін.. Вони можуть бути як вбудовані в інтер'єр, так і мати вигляд окремої картини.
13.02.2020
Декор інтерєрів зорельота.
Стрічковий орнамент
06.02.2020
"Рельєфи дивовижних рослин"
Рельєф
33. Повернення на Землю
32. Кіно про космічну подорож
31. Фінальна святкова вистава
30. День цирку на фестивалі
29. Симфонія кольорів Всесвіту
28. Ілюстрації до зоряного літопису
27. Споруди мегаполісу
26. Архітектура космічного міста
25. Декоративне панно "Планета Земля"
24.Мистецькі подарунки космічним друзям
23. Візитні картки землян
22. Святковий одяг екіпажу
21. Декор інтерєрів зорельота
20. Рельєфи дивовижних рослин
19. Декоративна краса космічних птахів
18. Скульптури космічних тварин
17. Космонавт першопроходець
1. Запрошуємо у космічну подорож
2. Силуети зоряної флотилії
3. Піктограми для космічної експедиції
4. Портрет посланців землі
5. Інтер'єр зорельота
6. Зоряне небо в ілюмінаторі
7. Я- член екіпажу
Немає коментарів:
Дописати коментар